Конспект заняття Тигра і буква «Т»

“Творча майстерня”з використанням здоров’язберігаючих тенологій. Залишити коментар

Тіщенко Олена Василівна
Вихователь
м Першотравенськ КДНЗ”Берізка”

Для кого призначений: корекційна група
Спрямованість змісту: нетрадиційне малювання з фізичною культурою

“Творча майстерня”з використанням здоров’язберігаючих тенологій.

Програмовий зміст: розширити та узагальнити знання дітей про професію художника та його знаряддя праці .
Сприяти емоційному розвитку дітей в нетрадиційному малюванні.
Збагачувати словниковий запас дітей , продовжувати вчити вести діалог .
Активізувати дітей до ігрової діяльності.
Розвивати зорове та слухове сприйняття , увагу ,логічне мислення , дихальні вправи для мовленнєвого розвитку  .
Сформувати у дітей знання про збереження і зміцнення свого здоров’я , та вміння обирати здоровий спосіб життя.
Виховувати товариськість, взаєморозуміння, творчу активність .
Матеріал: ляльковий театр, декорація лісу, проектор, масажні килимки, гімнастична лава, мольберт, предметні картинки до теми «Ліс», коректурні таблиці, графомоторні доріжки.
Іграшки  (лисичка ,ведмедик, зайчик),мішечок з м’ячиками, гуаш в коробці, ємкість з водою, палітра,  пензлики, цеглинки, фартушки, харчова плівка, предмети для нетрадиційного малювання (ватяні палички, поролон, виделки).
Попередня робота: читання казок, використання в роботі здоров’язберігаючі технології, робота з коректурними таблицями , спостереження за природою, бесіди, малювання нетрадиційними засобами.
Словник: художник, пейзаж, майстерня.

Хід заняття

У нас сьогодні наче свято

Гостей зібралося багато

Тож усміхніться веселенько

І привітаємо чемненько (Добрий день)

– Діти, скажіть мені, будь-ласка, а ви любите казки? А хочете потрапити до казки?

Вихователь: Наснився мені дивний сон

Сховалась казка за вікном

Казкові двері відчиняються

Чудова казка розпочинається!

(З-за ширми з’являється сумний півник )

Півник: Доброго дня, діти!

Вихователь: Доброго дня! Діти, ви впізнали цього героя?  В яких  зустрічається  півник? А ви звернули увагу ,що півник засмучений, не різнокольоровий. Тож з якої саме він казки?

Півник: Художник забув мене розфарбувати і тому мені так сумно. Мені так хочеться бути барвистим.

(З-за ширми з’являється собачка)

Собака: Гав-гав. Не сумуй півнику ,я можу дати тобі пораду, в ліс потрібно вирушати, фарби  та знаряддя праці потрібно відшукати. Лише це зможе тебе врятувати.

Півник: Але як я піду, коли з мене всі навкруги насміхаються.

Вихователь: Діти, як ви гадаєте, ми зможемо півнику допомогти, а як саме? Які кольори нам потрібні, щоб розмалювати півника?   Тож зараз головне знайти фарби, знаряддя  праці, а потім ми розмалюємо півника, щоб він став різнокольоровий, барвистий,

і щоб з нього більше ніхто не насміхався.

– Півник, ти не сумуй , ми з дітьми в ліс підемо та все знайдемо , для того, щоб тебе розфарбувати.

Півник: Дякую, діти, я буду на вас чекати.

Вихователь: Я впевнена на нас чекають чудові зустрічі та завдання.

Вихователь: Тож часу ми не гаємо (Ходьба по масажним килимках).,

По доріжці ми підем.

Все для півника знайдем,

Гарно спинку випрямляємо.

І голівку ми тримаємо.

Уявна мандрівка до лісу. (Картину викладаємо на фланелеграфі)

– Діти, ось ми з вами і потрапили до лісу.  В лісі гарно в будь яку пору року, а яка зараз пора року?  (Зима)   А початок чи кінець? Через декілька днів до нас прийде яка пора року? (весна).

– Подивіться яка гарна картина. Хто її намалював? Як ви гадаєте, а що потрібно художнику, щоб намалювати картину на природі? (Мольберт)  Якщо намальована природа, яка це картина за жанром? (Пейзаж)   Які зміни в природі відбуваються навесні?

Зараз ми з вами пограємо в гру “Чутливі вушка”. Послухайте,  які звуки ми можемо почути в лісі? (звуки)   Що ви почули?

– Діти, подивіться, а хто нас зустрічає?( Лисичка-іграшка)

Яка вона? (Пухнаста, красива, руда, хитра…)

Лисичка: Добрий день, діти! А ще я дбаю про своє здоров’я тому я і весела.

Діти, а чи знаєте ви ,як потрібно піклуватися про своє здоров’я ?(відповіді дітей)

А ще , щоб мати здоров’я й красу

Масаж робити я вас навчу.(Дістаю торбинку з м’ячиками)

                                    Су-Джок-терапія

Ось цей м’ячик не простий

Він колючий, ось який

Будем м’ячиком ми грати

І долоні зігрівати

Раз катаєм , два катаєм

І долоні зігріваєм

Вгору ,вниз катаєм

Знов долоні зігріваєм

Правою рукою стискаєм

Міцно ми його тримаєм

Лівою рукою стискаєм

Ще міцніше затискаєм.

Лисичка: Весело, діти, було з вами грати , а  ще я  хочу фарбу вам подарувати .  (  гуаш в коробці)

Вихователь:  Діти ,погляньте ,які  різноманітні тут фарби, навіть є такий колір, як хутро у лисички .А який це колір?(Оранжевий)Дякуємо тобі, лисичко, а нам час вирушати далі.

Тепер  нікуди не звертаємо,

По слідах ми пострибаємо. (Доріжки  зі слідами).

– Діти, а на цій галявині пропоную відпочити  і подихати свіжим повітрям.

Дихальна гімнастика О.М. Стрельникової «Ладоні», «Обійми мене».

Погляньте , але ж тут неподалік барлога .

Чистомовка

Жа-жа-жа – спить маленьке ведмежа

Ить-ить-ить – біля мами він лежить !

Ни-ни-ни- бачить він солодкі сни !

Ок –ок-ок- і малину і медок.

– Діти, а вам цікаво, що сниться нашому ведмедику ?

                                                        Кольоротерапія.

Сідайте зручніше я вам покажу , трішки використаєм фарби, що подарувала нам лисичка. (Велика прозора ємкість з водою , три склянки – жовта ,червона,  зелена)

Вливаю жовту фарбу. Як ви гадаєте, що сниться ведмедикові жовтим кольором? Як ви гадаєте, а цей колір веселий?

Потім вливаю  червону фарбу, а це що сниться?

А що сниться ведмедикові зеленим кольором?( Вливаю зелений колір)

Ось так діти ,ми змішали кольори. А що використовує художник, щоб змішати кольори? (Палітру) Ой, діти, чую ведмедик прокинувся, невже тепло, прихід весни відчуває. Давайте його покличемо: Ведмедику!

Ведмедик: Та чую, чую .Я вже прокинувся , мені так сподобалося, як ви розповідаєте про мої сни. І тому вирішив вам подарувати палітру.

Вихователь: Дякуємо, тобі ведмедику, ось вже у нас є і палітра .

А далі нам потрібно не просто йти, а повзти. (Лазіння по гімнастичній лаві).

–  Ой ,бачу, хтось на галявині танцює.

Зайчику ми не хотіли тебе злякати, хочемо з вами  затанцювати.

                               Руханка «Зайчик» (танцювальна – рухова терапія)

Зайчик: Дякую малята, що з нами весело затанцювали. Я знаю, що ви шукаєте творчу майстерню. Ось, ці доріжки допоможуть вам знайти шлях до майстерні. А на згадку про нашу зустріч, дарую вам пензлики. До побачення!

Вихователь: Дякуємо тобі, зайчику.  Зайчик весело з нами потанцював, пензлики  подарував і шлях нам вказав. А нам потрібно поспішати.

 Вправа “Графомоторні доріжки”

Потрібно провести по лініям зразу обома руками. (Використовуючи пензлики)

Вихователь: Фарби, знаряддя праці художника ми знайшли, лишилося лише півнику допомогти .

– Сьогодні, діти ви будете справжніми майстрами .

Робота з коректурною таблицею.  (Використовуючи цеглинки).

1) Тож закрийте  зображення людини, яка створює картини . Як називають фахівця цієї професії ?  (Художник )

2) Якщо на картина пейзаж? То на ній, що зображено?  (Природа )

3) Назвіть і закрийте знаряддя праці художника?  (Палітра, фарба, мольберт, пензлі)

 

 

– Діти, хочу вас перетворити на справжніх художників.  (Діти одягають запропоновані фартушки).

Пальчикова гра  Художники

1,2,3 – ми художники малі

1,2,3,4,5-будем зараз малювати.

Пензлик в руки ми візьмемо

Малювати розпочнемо.

Проходьте до майстерні і займайте свої місця. Пам’ятайте, що в майстерні повинна бути тиша. А все що нам подарували в лісі, ми використаємо ,розмальовуючи півника.

Творча  робота дітей, малювання на харчовій плівці.   ( Під музичний супровід)

По закінченню з’являється півник з-за ширми.

Півник: Ку-ка-ріку!  Який я гарний, барвистий. Дякую вам діти!

Вихователь: Ми раді, півнику, що тобі сподобалося. Ми із задоволенням допомагали тобі.

– А нам вже час повертатися до дитячого садка. Закрийте діти очі.  1,2,3-повернулись до садочка ми. Діти, так чого ж навчила нас казка?  ( Дружити, допомагати іншим…)

– Працювали ми сьогодні просто “Клас”, тож поплескаємо для нас.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *