"У зимовому лісі" інтегроване заняття

“У зимовому лісі” інтегроване заняття Залишити коментар

 Відомості про автора:

Кузьмук Надія Миколаївна
вихователь
Дошкільний навчальний заклад №6 “Світлячок” –

Центр розвитку дитини м.Ковель

“У зимовому лісі” інтегроване заняття

Для кого призначений: вихованці ІІ молодшої групи
Спрямованість змісту: математика

Мета: сприяти розвитку зв’язного мовлення, логічного мислення, уяви, пам’яті, кмітливість, сенсорних функцій.

Виховувати соціальні дії (на прикладі ставлення до птахів, звірів, добрі почуття – любов до всього живого), інтерес до природи.

Продовжувати  вчити порівнювати предмети за величиною („високий”, „низький”; „великий”, „малий”). Поглиблювати знання дітей про життя диких тварин взимку. Поповнити активний словник словами-назвами диких тварин, узагальнюючим словом – дикі тварини. Закріпити поняття „один”, „багато”.

Корекційна мета: розвивати окомір, фіксацію погляду, полі сенсорних взаємозв’язків.

Хід заняття

Сьогодні у нас незвичайне, цікаве заняття. Я й зайчика -пострибайчика запросила. Але його чомусь немає. Що могло статися?

(дзвінок мобільного телефону)

Вихователь бере трубку, сорока – білобока йому повідомляє що зайчик захворів і не може прийти в гості.

  • Діти, а що ж нам робити? (відповіді дітей)

Але вам, відомо, що перш ніж вирушати в далеку дорогу, треба добре підготуватись, зокрема якомога більше дізнатись про те місце, куди ми маємо іти. Де живе зайчик?

  • Хто ще живе в лісі?
  • А як називають лісових тварин? (Дикі). Чому?
  • Кого ми взимку не побачимо в лісі? (ведмедя, їжака) Чому? (бо вони сплять взимку)

– Діти, коли йдуть у гості, то завжди беруть з собою гостинці. Отже і ми візьмемо. Чим можна пригостити зайчика? ( Що він любить їсти?) (відповіді дітей)

– Ось в мене є торбинка, давайте покладемо в неї гостинці  і  візьмемо її з собою. Що ми візьмемо з собою? ( На столику лежать морквинка, капуста, горіхи, пиріжок, кості, зернята, гарбузове насіння і ін. ) Діти вибирають гостинці для звірят, пояснюють що для кого.

– Малята, цей ліс чарівний і такий сумний.

Що ви бачите у лісі? (Ялиночки)

Які вони? Яка ялинка? (висока) А ось ця? (низька).

З гілки на гілку хтось скаче

Біднесенька від холоду плаче. Хто це? (Білочка)

(виставляю  іграшку білочку)

Що вона їсть взимку?

Допоможіть нашій білочці знайти грибочок,

який відрізняється від інших. Чому?

А де живе білочка?

Ось погляньте! (виставляю картинку у вигляді дупла, з якої видно два хвостики білочок)

Скільки білочок живе тут? (дві) Чому?

Давайте пригостимо білочок горішками.

Скільки горішків потрібно взяти, щоб пригостити білочок? (три) Чому?

По скільки горішків отримала кожна білочка? (по одному)

Візьміть у кошику по одній шишечці і пригостимо інших білочок, які живуть у лісі. (діти розкладають шишечки під ялиночки, на гілочки та ін.)

Запитую дітей вибірково. Скільки шишечок поклав ти, Максимко, для білочок? (одну). А Маринка (одну) і т. д. А погляньте, скільки шишечок лежить під ялинками? (багато). Отже, буде чим ласувати білочкам.

– Діти, а це хто на дереві сидить? (пташечка)

– Що дошкуляє птахам взимку? Холод чи голод?

Так, малята, пташкам дуже тяжко знайти їжу взимку. Ми ним допомагаємо. А як ви ним допомагаєте? (відповіді дітей)

Пропоную на годівницю насипати насіння зернят. Скільки насіння  ми насипали? (багато). А зернят? (багато). Буде чим ласувати пташкам.

У лісі зустрічають двох сніговиків.

Порівнюють, знаходять 3 відмінності.

Гімнастика для очей (зняття зорової втоми та розвиток різних аналізаторів)

Заплющте очі. Слухайте (рипить сніг). Розплющте очі, що чули? Підніміть долоньки, заплющте очі. Відчуваєте… (холодний дотик снігу). Розплющте очі. Що відчули? Заплющте очі. Понюхайте… (соснова гілка). Що пахло?

А тепер уявіть, що ви злі вовчики вийшли на галявину погуляти, тепер перетворились на лисичок, пострибали, як зайчики.

А де ж живе зайчик? Де його домівка? (відповіді дітей)

(Знаходять зайчика під ялинкою)

Давайте пригостимо зайчика морквинкою.

(Дістають діти з мішечка морквинки. Одна дитина дістає велику, друга  маленьку)

Скільки всього морквинок ми принесли зайчику? (дві)

Яку морквинку Михайлик дав зайчику? (велику)

А Настуся? (маленьку)

Скільки капустин ми принесли зайчику? (одну)

Чого ми принесли більше?

Зайчик дякує вам за морквинки і капусту.

Тепер він обов’язково видужає.

(Потім діти сідають за столи і

за допомогою геометричних фігур викладають,

 що вони бачили в лісі: зайчика, ялинку, сніговиків, білочку)

Підсумок: Кого ви бачили у лісі?

Чим він вам сподобався?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *