Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання) Тема: «Моє місто» (вернісаж малюнків)




Підгрупове заняття: Чарівні фарби і талановиті пальчики (малювання)

Тема: «Моє місто» (вернісаж малюнків)

Мета: узагальнити знання дітей про рідне місто (культуру, архітектуру, природу, жителів); розвивати навички зображення багатоповерхових будинків, закріплювати

поняття «контур», розвивати сприйняття, самостійність, уміння досягати

поставленої мети й радіти з результату.

Обладнання:зображення архітектурних споруд; альбомний аркуш; прості і кольорові олівці.

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Організаційний момент
  2. Бесіда про рідне місто, а також інші відомі дітям міста.

Діти спочатку розглядають світлини та впізнають те, що зображено на них. Після цього вихователь просить дітей пригадати, чи доводилося їм бувати в цих місцях, і розповісти про те з них, де проводити час їм подобається найбільше.

3. Дидактична гра «Чотирикутники ланцюжком»

Вихователь показує зображення «Квадрат, прямокутник навколо нас»

Потім педагог сідає з дітьми в кружечок і просить їх ланцюжком назвати всі знайомі предмети чотирикутної форми. Наприклад: книга — вікно — портфель — дошка — стіл — таця — зошит — пенал — лінійка — килим — телевізор — коробка та ін.

У тих чотирикутних предметів, які є під рукою, вихователь пропонує порахувати кути.

 

4. Дидактична гра «Хто знає більше міст?»

Діти називають міста, які знають.

 

5. Фізкультхвилинка «Чотирикутники»

Покажіть мені вікно. (Махи руками.)

Хатку. (Потягування з імітацією.)

Килим. (Присідання з імітацією.)

Доміно. (Показати «гру».)

Книжку. (Хлопання з імітацією.)

Рамку. (Імітація з нахилами голови в рамці з рук.)

Ґанок. (Руками викласти дві сходинки.)

Стіл. (Зімітувати сидіння за партою.)

 

6. Мотивація дошкільників

Допоможіть жителям Геометричної країни відбудувати місто Квадратинськ, постраждале під час снігової бурі!

 

7. Практична робота

— Розташувавши горизонтально аркуш, проведіть горизонтальну лінію, відступивши від нижнього краю на три пальці. Намалюйте по черзі великі й середні прямокутники в будь-якому порядку. Подивіться на картинку. Зробіть віконця. Розфарбуйте їх олівцями.

8.Виставка та обговорення робіт

Вихователь із дітьми вибирає малюнки найцікавіших будиночків і вивішує їх на

виставку.

9.Підсумок заняття


Comments:

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*