Заняття для старшої групи Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П) Тема: «Зимівля звірів» (придумування казки за серією ілюстрацій із героями української народної казки «Зимівля звірів») «Звук [о], буква О о» П. «Обведи по контуру тваринку»




Автор: Anhelina

Публікація в "Бібліотечка вихователя дитячого садка" № 8 2016

5zyjpg

6zyjpg

Мова рідна, слово рідне+ навчання елементів грамоти + підготовка руки дитини до письма.(П)

Тема: «Зимівля звірів» (придумування казки  за серією ілюстрацій  із героями української  народної казки «Зимівля звірів») «Звук [о], буква О о» П. «Обведи по контуру тваринку»

Мета: навчати складати розповіді за сюжетними картинками, описувати тварин; ознайомити дітей зі звуком [о], буквою О о, удосконалювати навички звукового аналізу слів, розвивати пам'ять зв’язне мовлення.

Матеріал: малюнок із зображенням колобка, фішки для позначення звуків, ілюстрації до народної казки «Зимівля звурів»

Хід заняття

1.     Організаційний момент: гра «Впіймай звук»

Вихователь називає слова. Діти сплеском у долоні повідомляють, що вони почули звуки [у],[а]. Якщо цих звуків немає  – сидять тихо.

2.     Дидактична гра «Зимівля звірів»

Діти придумують казку за серією ілюстрацій із героями української народної казки «Зимівля звірів»

3.     Вправа «Обведи по контуру тваринку»

Діти обводять тваринку по контуру

rozgornyte-perspektivne-planyvannya-zima-starshiyi-doshklniyi-vk_169

4.     Ознайомлення зі звуком [о], буквою О о.

Вихователь показує малюнок із зображенням Колобка і читає вірш.

Я Колобок, Колобок,

По засіках метений,

На сметані мішаний,

Яйцями змащений,

У піч посаджений,

На віконці стужений.

Колобок: Добрий день, діти! Ви мене впізнали? Скажіть, як мене звати?(Колобок). Я приніс вам новий звук. Вимовте моє ім’я і скажіть, який голосний звук повторюється в ньому кілька разів. («о»)

Вихователь: Буква «О» така-от кругла,

Хто не бачив, подивись:

Наче сонце, наче бублик,

Мов обручик – хоч котись.

–         Розгляньте друковану велику та малу букву. Чи подібні вони за формою? (Велика і мала буква мають однакову форму, різняться між собою тільки розміром).

–         Цей звук відноситься до голосних(вихователь позначає його фішкою)

–         На що схожа буква «О»(овал,обруч,видовжене колесо).

Послухайте вірш. Подумайте, на що ще схожа буква О?

Це ж чому, це ж чого

Кругле все, як буква О?

Круглий місяць,

Кругле сонце,

Кругле в літаку віконце,

Кругле блюдце й коліщата,

І обручники в дівчаток,

І земля кругленька вся,

Й окуляри в дідуся. (В. Юрченко)

Movlennevi_igri_dlja_doshkilnikiv_212 (2)

5. Дидактична гра «Впіймай звук «О»

За предметними малюнками діти називають слова та визначають місце звука [о]: орел, осел, сорока, ворона, сова.

6. Фізкультхвилинка

«Раз» – підняти руки вгору,

«Два» – нагнутися додолу,

Не згинайте, діти, ноги,

Як торкаєтесь до підлоги.

«Три-чотири» – прямо стати,

Будем знову починати.

7. Робота в зошиті

 8. Підсумок

З якою буквою ви сьогодні ознайомилися? Який звук вона позначає? Хто приніс вам нову букву? (Колобок)


Comments:

Залиши перший коментар

Зашили коментар

Ваш email не буде публікуватися.


*